Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Zbog mera donesenih radi sprečavanja širenja virusa, i radi omogućavanja korišćenja mrežnih licenci programa na daljinu, dajemo kratko uputstvo za dva osnovna načina sa kojima će se to može omogućiti.
Ovo je link do tog dokumenta: http://www.radimpex.rs/downloads/rad_na_daljinu.pdf
Ovo je link do tog dokumenta: http://www.radimpex.rs/downloads/rad_na_daljinu.pdf
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Vezano za ovu tematiku,
pokušavam osposobiti tower 7 i armcad 2005 za rad na daljinu. Koristim Hamachi, preko Hamachija vidim kompjuter koji je ujedno i server na kojem je spojen HASP key i mogu normalno pregledavati shareane foldere.
Na ovom linku http://localhost:1947/_int_/devices.html vidim HASP key. Promjenio sam i ip servera u NETHASP.ini file-u koristeći ip adresu koju sam dao kompjuteru koji je server i koristeći ipv4 adresu hamachija (dakle oboje sam isprobao). Prilikom pokretanja javlja mi error 7.
Što dalje da radim? Hvala lijepo na pomoći i srdačan pozdrav!
pokušavam osposobiti tower 7 i armcad 2005 za rad na daljinu. Koristim Hamachi, preko Hamachija vidim kompjuter koji je ujedno i server na kojem je spojen HASP key i mogu normalno pregledavati shareane foldere.
Na ovom linku http://localhost:1947/_int_/devices.html vidim HASP key. Promjenio sam i ip servera u NETHASP.ini file-u koristeći ip adresu koju sam dao kompjuteru koji je server i koristeći ipv4 adresu hamachija (dakle oboje sam isprobao). Prilikom pokretanja javlja mi error 7.
Što dalje da radim? Hvala lijepo na pomoći i srdačan pozdrav!
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Kada odete na link
http://localhost:1947/_int_/devices.html
i u listi vidite mrežni USB na serveru, pređite mišem preko reda u listi gde je prikazana slika USB ključa. Prikazaće se detaljniji podaci o priključenom USB ključu, a između ostalih i IP adresa servera preko koje je ostvarena konekcija.
Proveriti da li se ta adresa slaže sa IP adresom zapisanoj u NETHASP.INI fajlu.
http://localhost:1947/_int_/devices.html
i u listi vidite mrežni USB na serveru, pređite mišem preko reda u listi gde je prikazana slika USB ključa. Prikazaće se detaljniji podaci o priključenom USB ključu, a između ostalih i IP adresa servera preko koje je ostvarena konekcija.
Proveriti da li se ta adresa slaže sa IP adresom zapisanoj u NETHASP.INI fajlu.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Adresa koja se prikazuje je adresa koju je Hamachi dodijelio racunalu koji je server. Probao sam upisati tu adresu u NETHASP.ini no i dalje je prilikom pokretanja Towera i armcada davao error 7. Probat cu isto napraviti na drugom racunalu da vidim hoce li se isto ponasati. Ima li neka preporuka ako nece raditi preko hamachija (iako to nebi trebao biti problem) za neku vpn uslugu, moze i u privatnoj poruci.
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Poštovanje,
Imam problem sa mrežnom vezom. U firmi koristimo Hamachi VPN vezu. Tower radi dok Arm Cad ne radi. Arm Cad je uspješno instaliran ali prilikom pokretanja prgorama javlja Error 7. Provjereni su netshapi.fajlovi ( isti su kao kod Towera koji radi) , ima dovoljno licenciranih mjesta, dok su i portovi ukjuceni na firewallu. Ukljucen je port UDP 475. Kad uključim HASP licence manger javlja mi da HASP is not found (-3) iako npr Tower radi.
U čemu može biti problem? Obzirom na okolnosti trebali ste što više pisati o mogućim problemima prilikom rada od kuće.
Imam problem sa mrežnom vezom. U firmi koristimo Hamachi VPN vezu. Tower radi dok Arm Cad ne radi. Arm Cad je uspješno instaliran ali prilikom pokretanja prgorama javlja Error 7. Provjereni su netshapi.fajlovi ( isti su kao kod Towera koji radi) , ima dovoljno licenciranih mjesta, dok su i portovi ukjuceni na firewallu. Ukljucen je port UDP 475. Kad uključim HASP licence manger javlja mi da HASP is not found (-3) iako npr Tower radi.
U čemu može biti problem? Obzirom na okolnosti trebali ste što više pisati o mogućim problemima prilikom rada od kuće.
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Da li su licence za Tower i ArmCAD na istom USB ključu ? (na istom serveru)
Pošaljite nam email sa detaljima pa se možemo i dogovoriti da se povežemo preko Team Viewer-a na Vaš računar i pronađemo uyrok problema.
Pošaljite nam email sa detaljima pa se možemo i dogovoriti da se povežemo preko Team Viewer-a na Vaš računar i pronađemo uyrok problema.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Posotvani,
I ja se suocavam sa Error 7. Pritom na localhost:1947 vidim hasp sa klijentskog racunara.
Hvala na odgovoru.
I ja se suocavam sa Error 7. Pritom na localhost:1947 vidim hasp sa klijentskog racunara.
Hvala na odgovoru.
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Asmec wrote:Posotvani,
I ja se suocavam sa Error 7. Pritom na localhost:1947 vidim hasp sa klijentskog racunara.
Hvala na odgovoru.
Svaki korisnik je slučaj za sebe. Nema puno pomoći od generalnih saveta.
Molimo Vas, i sve korisnike koji imaju problem, da nam pišu na email pa ćemo se dogovoriti oko povezivanja preko Team Viewer-a kako bi smo pružili pomoć.
U prethodna 3 dana obratilo nam se više od 20 korisnika i svima smo pomogli u podešavanju mrežnih licenci za rad od kuće.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Postovanje,
da li znate hoce li ostati ova mogucnost i kada prodje vanredna situacija. Obzirom da i posle posla cesto treba jos da radimo mnogo bi nam olaksali da ne dolazimo na posao nego da to odradimo od kuce. Unapred hvala, i ako postoji bilo koji nacin na koji bi mogli da koristimo program od kuce jako bi nam znacilo.
Hvala.
Srdacan pozdrav
da li znate hoce li ostati ova mogucnost i kada prodje vanredna situacija. Obzirom da i posle posla cesto treba jos da radimo mnogo bi nam olaksali da ne dolazimo na posao nego da to odradimo od kuce. Unapred hvala, i ako postoji bilo koji nacin na koji bi mogli da koristimo program od kuce jako bi nam znacilo.
Hvala.
Srdacan pozdrav
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Mogućnost daljinskog korišćenja mrežnih licenci je postojala i pre ove vanredne situacije.vlades wrote:Postovanje,
da li znate hoce li ostati ova mogucnost i kada prodje vanredna situacija. Obzirom da i posle posla cesto treba jos da radimo mnogo bi nam olaksali da ne dolazimo na posao nego da to odradimo od kuce. Unapred hvala, i ako postoji bilo koji nacin na koji bi mogli da koristimo program od kuce jako bi nam znacilo.
Hvala.
Srdacan pozdrav
Priličan broj korisnika to koristi već godinamma.
Kada je otpočela ova vanredna situacija s virusom, mi tu nismo ništa posebno odobravali ili uključivali.
Jednostavno smo samo dali kratko uputstvo kako da ostali korisnici to lakše uspostave i podese.
Naravno da ćete moći i ubuduće koristiti mrežne licence na daljinu.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Hvala puno na odgovoru. Mi nismo znali super. Hvala puno!
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Da li možda imate rešenje za sledeći problem?
Nakon korišćenja hamachija, odlučili smo se da podignemo softether VPN server. Server se čini da je dosta stabiliniji od samog hamachija što je plus. Ono što je minus, jeste da se povremeno dešava da se HASP ključ izgubi na nekoliko desetina sekundi i nakon toga opet pojavi. Probao sam da dodam 2 parametra u NETHASP.INI - NH_SESSION i NH_SEND_RCV koji su po defaultu setovani na 2 sekunde. Vreme pokušavanja uspostavljanja veze sa HASPom sam podesio na maksimalnih 200sekundi. Ovo je delimično rešilo problem, s obzirom da se on i dalje pojavljuje ali dosta manje.
Pregledom saobraćaja od servera do klijenta sam uvideo da postoji rupa u komunikaciji između servera i klient računara koja je možda uzrok ovom problemu. Ova "rupa" je nekad par sekundi, a nekad i minut. Da li je moguće da se nekako podesi interval slanja paketa kako bi server konstantno bio aktivan?
Nakon korišćenja hamachija, odlučili smo se da podignemo softether VPN server. Server se čini da je dosta stabiliniji od samog hamachija što je plus. Ono što je minus, jeste da se povremeno dešava da se HASP ključ izgubi na nekoliko desetina sekundi i nakon toga opet pojavi. Probao sam da dodam 2 parametra u NETHASP.INI - NH_SESSION i NH_SEND_RCV koji su po defaultu setovani na 2 sekunde. Vreme pokušavanja uspostavljanja veze sa HASPom sam podesio na maksimalnih 200sekundi. Ovo je delimično rešilo problem, s obzirom da se on i dalje pojavljuje ali dosta manje.
Pregledom saobraćaja od servera do klijenta sam uvideo da postoji rupa u komunikaciji između servera i klient računara koja je možda uzrok ovom problemu. Ova "rupa" je nekad par sekundi, a nekad i minut. Da li je moguće da se nekako podesi interval slanja paketa kako bi server konstantno bio aktivan?
Re: Mrežne licence i omogućavanje rada na daljinu
Prilikom pokretanja programa na klijentskom računaru, sa klijenta se usopstavlja komunikacijja sa licencnim serverom.
Komunikacija između klijenta i servera se odvija sporadično, automastkim slanjem periodičnih zahteva od strane klijenta i slanjem neperiodičnih zahteva (prilikom pokretanja nekih odrešenih funkcija programa na klijentu).
Vaš server bi trebao da ostane aktivan i da ne ulazi u hibernaciju. Nisam baš razumeo o kakvoj "rupi" u komunikaciji se radi, jer je sasvim normalno da klijent i server ne "razgovaraju" neprekidno. Primarni zahtev i potreba su da količina informacija koje se prenose bude što manja, a broj zahteva klijenta prema serveru u jedinici vremena bude što manji, kako bi se mogao opslužiti što veći broj klijenata.
Komunikacija između klijenta i servera se odvija sporadično, automastkim slanjem periodičnih zahteva od strane klijenta i slanjem neperiodičnih zahteva (prilikom pokretanja nekih odrešenih funkcija programa na klijentu).
Vaš server bi trebao da ostane aktivan i da ne ulazi u hibernaciju. Nisam baš razumeo o kakvoj "rupi" u komunikaciji se radi, jer je sasvim normalno da klijent i server ne "razgovaraju" neprekidno. Primarni zahtev i potreba su da količina informacija koje se prenose bude što manja, a broj zahteva klijenta prema serveru u jedinici vremena bude što manji, kako bi se mogao opslužiti što veći broj klijenata.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM