login failed Error -7 na mreznoj licenci

Odgovori
steeler
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Jun 24, 2013 8:15 am

login failed Error -7 na mreznoj licenci

Post od steeler »

Moje preduzece je vlasnik mrezne licence za ARMCAD za tri radna mjesta. Donedavno je operativni sistem na mom racunaru bio windows xp, a kod dvojice kolega windows 7, i iako smo imali velikih problema sa instalacijom(uz pomoc ovdje na forumu od b.milana) u takvom sistemu to je nekako radilo uz dnevno po nekoliko padanja ARMCAD-a na svakom od racunara.
Medjutim, nedavno smo formatirali dva racunara, i to smo iskoristili da i moj racunar prebacimo na windows 7, te da prebacimo server na moj racunar. I od tada, kao da imamo licence za dva radna mjesta a ne tri-cim je ARMCAD upaljen na mom racunaru i na jos jednom(bilo kojem od preostala dva), na trecem kad se pokrene ARMCAD pojavi se ArmCad 2005 login failed Error -7 . Na dva od prethodno nabrojanih racunara imamo licencirani AutoCAD 2012 LT, a za ARMCAD koristimo nelicencirani AutoCAD 2010, dok je na trecem racunaru(koji nije moj, dakle nije server) imamo licencirani AutoCAD 2012 punu verziju na kojoj radi ARMCAD. Naravno, svi Windowsi su licencirani.

Da napomenem da se uvijek susrecemo sa nekakvim tehnickim problemima sa ARMCAD-om, od instalacije pa do samog koristenja, dok sa Tower-om nikada nismo imali probleme. Inace od prvog dana koristimo iskljucivo licencirane Radimpex-ove softvere.

Molim vas da mi sto prije pomognete u rjesavanju ovog problema, jer za firmu poput moje koja na svakom racunaru ima licencirane sve softvere koje treba licencirati(od Windowsa preko AutoCAD-a(barem LT verziju) do Towera i ARMCAD-a), problemi poput ovoga predstavljaju golem gubitak u vremenu, finansijama a Boga mi i zivcima tako da razmisljamo da je bolje da se prebacimo na neki od softvera za 3D crtanje armature, sto ce nas kostati vise ali barem necemo imati svaki put probleme tehnicke prirode i nas rad ce se znatno ubrzati.

Nadam se da razumijete moju frustraciju, jer za firmu koja potrosi desetke hiljada eura za raznorazne licence neshvatljivo je da nekoliko dana ne moze da radi u punom kapacitetu iako sve radi po pravilima. I to nije prvi put, nego je svaka nova instalacija ARMCAD-a gubitak vremena i trauma za sebe. A ne mozete ocekivati ni da svaki put pisemo ovdje na forumu i nekoliko dana cekako rjesenje problema. Vremena za to nemamo.
b.milan
Site Admin
Postovi: 2148
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: login failed Error -7 na mreznoj licenci

Post od b.milan »

Kao sto je vise puta na ovom forumu napisano a i pise u pravilima foruma (viewtopic.php?f=21&t=1638), za sva hitna pitanja obratite nam se direktno - putem e-maila ili telefonom.

Da bi smo Vam pomogli moramo znati jos mnogo detalja osim onih koje ste napisali.

Potpuno razumemo Vasu frustraciju ali razloga za probleme koje nesumnivo imate moze biti mnogo.
Dakle javite nam se putem e-maila, navedite tacno ime firme na koju se vode licence za programe i onda cemo uci u postupak resavanja problema.

Zasto bi ste pisali po forumu ? Zar nije jednostavnije da nam se direktno obratite ?

Izvod iz pravila foruma:
Ovaj forum ne treba koristiti za postavljanje pitanja za koje se očekuje hitan odgovor. Za brzu pomoć, kada pa primer ne možete instalisati program pretpostavlja se da Vam je pomoć prilicno urgentna, potrebno je obratiti nam se direktno na e-mail ili telefon. Pogotovo za instalaciju jer za otkrivanje razloga ponekad moramio znati i broj hardloka, instalacione brojeve koje koristite, brojeve ostalih kljuceva koje imate... a ti podaci nisu bas za objavljivanje preko foruma.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
steeler
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Jun 24, 2013 8:15 am

Re: login failed Error -7 na mreznoj licenci

Post od steeler »

Hvala, javljam se odmah
Odgovori