Error: -3039

Odgovori
batan
Postovi: 2
Pridružio se: Ned Jan 26, 2020 10:45 pm

Error: -3039

Post od batan »

Pozdrav,
Nakon instalacije programa na novom laptopu javljaju mi se problemi tj. programi jave grešku i isključe se. Čitao sam na forumu da postoje problemi sa kompatibilnosti s Windows-om 10, te sam programe deinstalirao i postupio kako ste preporučili i instalirao Sentinel Hasp drajvere.
Nakon svega u radu s Armcad-om mi se zadnja dva dana javlja greška error: -3039.

Hvala :)
b.milan
Site Admin
Postovi: 2140
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Error: -3039

Post od b.milan »

Ova greška je karakteristična za mrežnu licencu i označava da je prekinuta sesija između programa koji se izvršava na klijentskom računaru i servera na kojem se nalazi mrežni USB ključ sa licencama.
Najčešći uzrok je kada računar-server ode u "Sleep" ili hibernaciju. Tada nije u stanju da obrađuje zahteve koje mu upućuje program na klijentskom računaru.
Server (računar na kojem se nalazi mrežni usb ključ) treba podesiti tako da ne ulazi u Sleep ili hibernaciju.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Odgovori