Problem rada Tower 7 (build 7321)

Odgovori
statzg
Postovi: 2
Pridružio se: Uto Mar 19, 2013 2:58 pm

Problem rada Tower 7 (build 7321)

Post od statzg »

Poštovani,

Danas smo išli napraviti update Tower 7 64 bit 7234 (expert verzija) na novi build 7321.
Imamo mrežnu verziju i uspjeli smo instalirati na svim računalima. Međutim na računalu koje nije server i ima win 8.1 neće
da pokrene Tower. Instalacija na njemu prođe dobro, ali nikako da pokrene program. Pokušavali smo sa raznim modovima kompatibilnosti, pokretati kao administratori, ali jednostavno samo kliknemo na pokretanje programa i ne događa se ništa.
Ponovno smo instalirali 7234 i on radi normalno na tom računalu. Što da radimo?

Hvala
b.milan
Site Admin
Postovi: 2148
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Problem rada Tower 7 (build 7321)

Post od b.milan »

Samo bih hteo da podsetim da je u "Pravilima foruma" naročito preporučeno da je za rešavanje problema sa instalacijom najbolje obratiti nam se direktno, putem e-maila ili telefona a ne preko foruma jer na odgovor na pitanje postavljeno na forumu možete čekati malo više vremena. Takođe, za rešavanje takvih problema moramo znati i o kojem se korisniku radi jer su nam od značaja informacije o tipu hardloka, vrsti licence, broju hardlokova, a takvim podacima baš i nije mesto na forumu.

Za sada mogu samo da proverim jednog potencijalnog uzročnika.
Molim da proverite antivirusni program na tom računaru - koji je program u pitanju, možete li ga isključiti pa onda pokušati sa pokretanjem programa.
Ako to ne uspe, molim da nam se javite putem e-maila pa ćemo tako nastaviti rešavanje ovog problema.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Odgovori