Tower7-firewall, Armcad2005 error-512, Tower7&Tower5

Odgovori
godzilas
Postovi: 9
Pridružio se: Pon Apr 12, 2010 8:02 am

Tower7-firewall, Armcad2005 error-512, Tower7&Tower5

Post od godzilas »

Poštovanje!

Naša firma je bila korisnik pojednačne verzije Tower 5 programa na serijski port-ključ. Takođe posjedujemo i verziju ArmCAD-a 2005 za 2008 autcad na usb ključ (znaci za onu stariju varijantu do AutoCAD-a 2009 verzija armCAD2005 UE) Nedavno smo od vas kupili mrežnu verziju Tower 7 prog za 1+4 računara. Trenutno ja radim na serveru, tj racunaru na kojem je mrežni usb ključ. Imam tri pitanja za vas.

1.Kad god neko od kolega želi da pokrene mrežno Tower 7 ja moram da onemogućim firewall na nod 32 antivirusu. Da li imate iskustva sa ovom situacijom? Da li postoji neki način štimanja tzv. "prorpuštanja" drugih računara mrežno do drajvera na mom računaru da ne moram svaki put kada neko hoće da pokrene tower da ja, kao što bi rekli, "ručno" da onemogućim firewall na antivirusu?

Verzija Antivirusa je ESET SMART SECURITY 4 -ver. 4.0.17.0

2.Kada smo kupili novi paket Tower 7 programa nismo se sjetili skrenuti pažnju vašem distriburteru da imamo i armcad tako da je on ostao na svom starom usb ključu.
Kada sam htio da ga instaliram sa ključem za armcad javlja mi se greška -512 na početku instalacije i poslije toga se javlja poruka:
"The specified key is not connected. Check the key, and if the problem persists, contact progam vendor and supply following error codes: A0FF-D959-6A30".
Ključ mi u računaru i za tower 7 i za armcad. Šta da radim?

3.Potrebno mi je da ima instaliran i Tower 5 na mom računaru, paralelno sa Tower-om 7. Da li je to moguće? Koji serijski broj da koristim? Koja je procedura instalacije? Pošto sam već pokušao sa oba i starim i novim serijskim brojem da instaliram tower 5 ali neuspješno.

Pozdrav!!!!!
b.milan
Site Admin
Postovi: 2148
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Tower7-firewall, Armcad2005 error-512, Tower7&Tower5

Post od b.milan »

Što se tiče FIREWALL-a i mrežnih verzija naših programa, važno je znati da se komunikacija između programa i hardloka (ključa) vrši preko dva porta: port 475 UDP i port 1947 TCP
Ako Firewall program blokira jedan ili oba od ovih portova, komunikacija između programa i hardloka neće biti moguća i program neće moći da se pokrene.
Rešenje za ovu situaciju je da se Firewall programu podese "izuzeci" (Exceptions) ili "pravila" (Rules) da ne blokira ova dva porta. Svaki od firewall programa ima svoj način kako se to radi ali u principu to uopšte nije teško učiniti.

Što se tiče drugog dela vašeg pitanja, problem je u tome što u većini slučajeva na jednom računaru istovremeno ne mogu stojati dva ključa.
Najbolje je da nam se obratite putem e-maila - email na koji nam se mozete obratiti je info@radimpex.rs
Kao sto u pravilima foruma (viewtopic.php?f=21&t=1638) pise:
"Ovaj forum ne treba koristiti za postavljanje pitanja za koje se očekuje hitan odgovor. Za brzu pomoć, kada pa primer ne možete instalisati program pretpostavlja se da Vam je pomoć prilicno urgentna, potrebno je obratiti nam se direktno na e-mail ili telefon. Pogotovo za instalaciju jer za otkrivanje razloga ponekad moramo znati i broj hardloka, instalacione brojeve koje koristite, brojeve ostalih kljuceva koje imate... a ti podaci nisu bas za objavljivanje preko foruma."


Što se tiče istovremenog korišćenja različitih verzija Towera na istom računaru to je moguće.
Instalacioni broj koi treba koristiti je uvek onaj broj od najveće verzije - taj broj sadrži dozvolu za rad svih prethodnih verzija.
Dakle, Tower 5 instalirajte sa instalacionim brojem od Tower-a 7 i sve bi trebalo da prođe bez problema.
Ukoliko instalirate Tower 5 sa instalacionim brojem od Tower-a 5 koji sadrži dozvolu za rad Tower-a 5 a ne sadrži dozvolu za rad Tower-a 7, onda će Tower 7 prestati da radi.


Hvala na razumevanju.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
godzilas
Postovi: 9
Pridružio se: Pon Apr 12, 2010 8:02 am

Re: Tower7-firewall, Armcad2005 error-512, Tower7&Tower5

Post od godzilas »

Javili smo vam se na privatni poruku na email juce ali vi niste odgovorili pa sam zato postavio pitanje ovdje.

Hvala na odgovoru. Poslali smo vam zvanican e-mail. na info@radimpex.rs sa potrebnim informacijama.
Odgovori