Greška

Odgovori
mladen
Postovi: 24
Pridružio se: Uto Maj 13, 2008 8:52 am

Greška

Post od mladen »

Progam neće da se otvori, javlja mi neku grešku 1701(1114), znamo li što je problem?

Hvala.
b.milan
Site Admin
Postovi: 2141
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Greška

Post od b.milan »

Hardlok je prikljucen ?
Mrezna ili pojedinacna verzija ?
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
mladen
Postovi: 24
Pridružio se: Uto Maj 13, 2008 8:52 am

Re: Greška

Post od mladen »

Izgleda da je neki virus upao, obrisao sam ga i sada radi.
nikola
Postovi: 6
Pridružio se: Pet Nov 09, 2007 12:25 pm

Re: Greška

Post od nikola »

Meni prijavljuje ovu grešku. Nema nikakvog virusa. Hardlock se nalazi na udaljenom računaru. Tower funkcioniše ispravno odakle zaključujem da nije firewall ili hardlock problem na serveru.
b.milan
Site Admin
Postovi: 2141
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Greška

Post od b.milan »

Moguce je da je Firewall. Koji Tower imate ? Tower 6 i Metal Studio nemaju isti tip zastite.
Ako imate Tower 7 i ako Tower 7 radi a MS ne, onda je u pitanju nepodesenost NETHASP.INI fajla u Metal Studiju.
Za ovakve probleme najbolje je da se putem e-maila direktno javite nama.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
zeljko mikulic
Postovi: 10
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 2:25 pm

Re: Greška

Post od zeljko mikulic »

imam problem prilikom pokretanja mrežne verzije MS 1404, izbaci mi "Login failed. Error: 7.". instalacija je prošla bez ikakvih problema. Prije sam instalirao bez ikakvih problema, sad imam WIN7 ultimate 64 bit autocad 2007
b.milan
Site Admin
Postovi: 2141
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Greška

Post od b.milan »

Greška 7 kod mrežne verzije može značiti više stvari:

1) NETHASP.INI fajl na klijentskom računaru, u direktorijumu gde se nalaze izvršni fajlovi programa, ne sadrži adresu/ime servera (računara na kojem se nalazi ključ)
2) uopšte nema NETHASP.INI fajla na klijentskom računaru, u direktorijumu gde se nalaze izvršni fajlovi programa
3) maksimalni broj korisnika je dostignut i nema slobodnih licenci.
4) Firewall program blokira port 475 UDP

U svakom slučaju, možete nam se uvek javiti direktno, putem telefona i e-maila pa će problem biti rešen.
Kao po ko zna koji put, podsećam da probleme sa instalacijom najlakše i najbrže možete rešiti u direktnom kontaktu sa nama - putem telefona ili e-maila.
RADIMPEX SOFTWARE TEAM
zeljko mikulic
Postovi: 10
Pridružio se: Čet Nov 24, 2011 2:25 pm

Re: Greška

Post od zeljko mikulic »

Možete li mi dati email, pošto Vam ne mogu poslati privatnu poruku, zato što nisam autoriziran za tu opciju unutar foruma.
b.milan
Site Admin
Postovi: 2141
Pridružio se: Čet Jun 01, 2006 5:53 pm
Lokacija: Beograd
Kontakt:

Re: Greška

Post od b.milan »

RADIMPEX SOFTWARE TEAM
Odgovori